Haft en jätte bra helg

2013-08-25 ♥ 18:01:02
Haft en jätte bra helg !! Igår kväll så träffa jag och Figge några så va vi med dom ! Sedan åkte vi hem satte på en film men vi båda somna så gick och la oss, Idag så har vi varit i ytterby och träffat Dogge & Cajsa. Sedan åkte jag hem vid 4 så har jag precis ätit jätte god middag med familjen ! Nu ska jag bara ta det lugnt och sånt
igår fick jag även testat att köra moppebil
 
Min mamma och pappa som skulle på cykelfest, och då va det after ski tema
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.