Min locktång

2013-08-24 ♥ 14:26:56
Får mycket frågor av läsare/kompisar vart jag köpt min locktång och äntligen ska jag svara på det !! 
 
Jag fick den i julklapp av min familj, och den är köpt på studio fame, märket är biolage så finns säkert att köpa någon annan stans, jag vet tyvärr inte vad den kostar och mamma har glömt bort..
Jag är iallafall hur nöjd som helst med den, den är lätt att använda och när mina kompisar testat den blir alla lika förvånade för den är så lätt att ha och göra med !
 
Om det skulle vara en idé kan jag filma när jag lockar mitt hår så får ni se hur jag gör ?
 
Så blev håret när min frisör locka det med den locktången
 


Kommentarer
Postat av: Alice

Jaa gör video

2013-08-24 ♥ 14:40:15
Postat av: Sanna

Är det emma Nilsson i bakgrunden på nedersta bilden?

2013-08-24 ♥ 23:56:13
Postat av: Anonym

gör en video

2013-08-26 ♥ 18:45:00
Postat av: Anonym

Vilket märke är det på din bruna boot?:)

2013-08-27 ♥ 21:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.