Saker om mig..

2013-12-18 ♥ 20:26:56

Vad var det senaste du sa högt? - HEEEEEEEEEJ
Vad vill du göra i framtiden? -bli rik <333333
Vad skulle du aldrig kunna göra? – skada min familj eller vänner
Vad är du rädd för just nu? – förlora någon jag älskar 
Favoritsnacksen till fredagsmyset? – lös godis 
den bästa filmen du någonsin sätt -  dear john
Är du en känslig person? – beror på
Vem skulle du vilja ha bättre kontakt med? – vet faktiskt inte..
Den finaste komplimangen du kan tänka dig? – Vet inte haha! 
Vem vill du aldrig förlora? – min famil, mina vänner och Figge. 
har du varit kär på riktigt? – ja i världens finaste kille 

Är du en kreativ person? - nee
Vad gillar du att göra? – mycket haha !
En musikgenre du inte står ut med? - hård rock
En filmgenre du hatar? - vet inte 
Vad står det i ditt senaste skickade sms? - älskar dig
Har du instagram?- Ja , följ mig emmasstrand
Vem kramade du senast? - Cajsa
Vilken artist/band lyssnar du mest på för tillfället? - jätte olika
Senaste komplimangen du fick? – att jag hade fin färg på min ögon
Din naturliga hårfärg? – brunt
Vilken hårfärg har du nu? – mörkbrunt
Sminkar du dig varje dag? - nästan
Något du älskar: vänner,familj,pojkvän,amber

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.