Svar på frågestunden

2013-12-10 ♥ 20:29:08
Hur långt har du och figge gått i erat förhållande? Det tycker jag är privat
Hur länge vill du det ska hålla mellan er? Såklart hela livet, jag är verkligen så kär i figge
Får du typ månadspeng eller pengar när du behöver? Nej, jag får pengar när jag behöver.
Hur lång är du? 157 cm
.
 
 
 
Hur mycket kostade din "bil"? Det är privat
Va vill du gå för gymnasie? Jag skrev ju ett långt inlägg om mina gymnasietankar där jag bland annat skrev att jag inte riktigt vet än, det är så svårt!
Va tycker du om Evelina, din lillebrors ex ? jag tycker hon är en jätte fin och snäll tjej !!
Hur gammal är du? 15 år fyller 16 om två månader typ
 

Vad använder du för kamera? en canon 
Närmaste kompisar? Finns många så vill inte skriva ut några speciella här
Gillar du din klass, varför/varför inte? Ibland ja och ibland nej, så svårt att förklara varför och varför inte, men tror det beror mycket eftersom våra klasser splittrades så känns knappt som det är min klass utan bara några man är med. 
 
Bästa plagget i garderoben? Måste nog vara mina replay jeans, dom är så otroligt sköna !
Vem av dina vänner bor längst ifrån dig? annan stad/annat land? Alexandra, hon bor i stockholm !
dela din spotify-jullista? Har tyvärr ingen jullista än, får ta och fixa det !Jag och Alexandra
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.