lång dag

2013-02-13 ♥ 22:44:55
Idag har jag haft massa att göra vilket gör att bloggen hamnar åt sidan. Igår hade vi en super mysig kväll har bilder som kommer upp imorgon, Sedan sov några över vilket gjorde att vi somna sent och vakna sent.. Vid halv 2 åkte jag och Matilda hem till henne och lämna några saker sedan viddare till Matildas stall där hon red Jasmine, jätte fina är dom tillsammans ! När vi va klara där hämta mamma oss så åkte vi till Amber där jag hade hoppträning. 
Haft en jätte bra dag iallafall ! 
 
Imorgon så kommer Figge hit tidigt så åker vi till stallet, ska fixa allt och rida. Efter det får vi se vad som händer men nu ska jag gå och lägga mig bloggar imorgon .
bild från igår

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du kajal på denna bilden eller bara mascara? Vilken mascara har du andvänt? Tack för svar! Grym blogg!

2013-02-13 ♥ 23:30:41
Postat av: Anonym

Nu fattar jag inget fyller du år idag eller snart? :)

2013-02-14 ♥ 00:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.