Tips till dig som vill få längre ögonfransar

2013-02-04 ♥ 18:40:34
I julklapp så fick jag x-lash. Det är en sak som hjälper dig att få dina ögonfransar att växa. 
Innan jag börja med den här hade jag rätt långa ögongransar så va inte helt säker om den skulle hjälpa jätte mycket. Men nu när jag börjat använda den här så har mina ögonfransar vuxit jätte mycket, går ofta utan smink för det är inte super stor skillnad.
Så vill du slippa mascaran varje morgon så är mitt tips abslout x-lash.
Kan bara beställas inte köpas i affärer
finns t.ex. här att beställas http://xbeauty.se/shop/xlash/
(ska fixa bild på mina ögonfransar en dag också !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.