Hoppning på Amber

2013-01-07 ♥ 18:05:21
Idag va det ju den stora dagen haha.. Skulle hoppa amber som sagt och vi hade massa sockerbitar och två "vanliga" hinder. Första gången gick det inte alls bra han stack iväg och ja fick inte stopp, kände bara ja jätte kul..
Efter den gången låg allt fokus på att jag skulle kunna stanna han så hoppa hinder och gjorde halter och volter massor, tillslut kändes det jätte bra ! Dock är det ju min sits som MÅSTE bli bättre över hindrerna, men det kommer. Dom två sista hoppen va kanon, Lite tävlingar är redan inplanerade så det känns jätte bra !  
Tror Emma filma lite när  vi hoppa så kanske kommer upp en film vi får se, här är iallafall massa kort både på mig och Amber, Agnes och Katten.
 
Bilderna är tagna av Cicci. Kommer mer bilder en annan dag som Emma tagit
Något va roligt HAHAHHAHAHA
Agnes och Katten, grymt duktiga är dom!!
Bästa jag har !!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ner med hällen lite annars ser de bra ut :)

2013-01-07 ♥ 21:14:47
Postat av: Anonym

Anonym kan lära sig stava annars ser det bra ut;)

2013-01-07 ♥ 22:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.