Hoppträningen

2013-01-30 ♥ 21:53:31
Idag va det ju min första hoppträning på Amber inför tränare, va så sjukt nervös innan för vet att Amber har lätt att tagga till på hinder och då blir ju inget bra.. 
Vi börja med att rida fram utan stigbyglar och jobba med bommar, han va lugn och jobba bra. 
Under hela passet jobba vi med stuts för att hitta min balans och sedan är det ju grym träning för hästen. 
Amber va pigg men han ändå på lyssna på mig. Det Christian (tränaren) sa till mig va att jag måste våga ta tag i Amber i mellan hindrerna så han inte bara springer så tar med mig det till nästa träning !! 
Annars är jag jätte nöjd med hela passet. 
För Agnes och Katten gick det grymt, dom kommer komma riktigt långt !! 
 
Min älskade mamma filma och vet inte om Alice också filma isåfall kommer det lite filmer en annan dag.
Bild ifrån en video..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.