MRL

2013-01-29 ♥ 20:35:04
Kom hem från ett pass för en liten stund sedan. Första gången jag va på MRL (mage,rumpa,lår) fatta ingenting i början men i slutet börja man förstå ! Men det här passet kändes verkligen så inte  sista gången jag gick på det både roligt och gav mycket träning.  
Nu blir det plugg en stund innan jag ska sätta mig och kolla lite TV. Måste få pluggat mycket idag för direkt efter skolan imorgon åker jag till stallet där jag ska ha min första hoppträning inför tränare, ska kolla om mamma kan filma isåfall kommer det upp film, Ska iallafall bli spännande att träna för någon annan tränare än dom jag tränat för innan. 
Men vi hörs mer sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.