OM Hoppningen idag

2013-01-26 ♥ 17:00:00
När jag skulle ta in Amber va han en bomb, han är alltid galen att ta ifrån hagen men nu va det is också så jag gled och Amber stutsa brevid haha, Agnes & Cicci skratta ihjäl sig. Sedan fixa jag han och vi gick ner till manechen där vi ställde fram två hinder och massor av bommar. Ibörjan va han jätte pigg och bara trippa men han lugna sig efter en stund, jobba mycket med små volter, fick jobba riktigt mycket för han skulle slappna av, jobbigt va det men det gav helt klart reslutat. Sedan börja jag hoppa lite och han lyssna super och sprang inte allt va han kunde efter hindrerna. Hoppa ett hinder i en sväng på 1 m och det var inga problem !! 
Jag är hur nöjd som helst idag, tack vare Agnes hon visste exakt hur jag skulle göra för Amber skulle bli fin. 
 
blev inga bilder idag så blev en bild från förra hoppningen

Kommentarer
Postat av: Sara

Kul att han är frisk nu!:)
Men har inte han typ vilat i tre veckor?

Svar: nej, han vila 1.5 vecka. Men vi snacka med veterinären eftersom vi tyckte han kanske skulle ta det lugnt i någon vecka. Men eftersom det inte va någon fara med han så kunde vi köra igång direkt :)
None None

2013-01-27 ♥ 13:52:45
URL: http://nattstad.se/saraaholgersson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.