Såhär är det..

2013-01-05 ♥ 18:56:33
Som många kanske vet är Pärla otroligt pigg och stissig, hon behöver en bestämt men lugn ryttare.. Nu det sista har det inte funkat mellan oss har börjat bli rädd för henne och känner att vi inte passar, tårarna har runnit massa pågrund utav att jag älska henne så sjukt mycket !  Men vi passa inte så har tyvärr slutat rida henne... Kommer sakna henne massor
 
Nu istället har jag börjat rida Agnes ponny Amber som ni säkert läst i bloggen om för ett tagsedan.   Han är en d-ponny welsh. Han är pigg och framåt men en snällare häst kan du inte hitta, det är han jag hållt lite hemlig i bloggen, Vi har kommit varandra jätte nära även fast jag inte ridit han så många gånger, vi ska också snart börja träna för en tränare i hoppning vilket ska bli jätte skoj !  Har ni frågor så är det bara att ställa dom
Så här är han:

Kommentarer
Postat av: ebba hansen

kommer du rida på stall rogstorp då? eller det är väll där agnes har sina hästar? :)

2013-01-05 ♥ 19:47:28
URL: http://ebbaahansen.blogg.se
Postat av: Anonym

hur gammal är han?

2013-01-05 ♥ 22:12:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.