svar på tal

2013-01-21 ♥ 13:05:00
kan du inte visa lite mer bilder på när du börja blogga? haha :)
Svar: ja visst kan jag göra det ! :) 
 
Vart tränat du? Hur ofta tränar ? Vem tränar du med ? Kan du visa några övningar du tränar ?:)
Svar: På sportlife i rollsbo. Jag tränar 3 gånger i veckan. Jag tränar ofta med mamma,charlotte och Cajsa. Ja visst kan jag göra det !
Tumblr_mgm03ywooy1s3q2xzo1_400_large
 
Vem är ponnyn du rider nu? 
Ska du tävla den?? 
Svar: Det är Amber, Alltså är Agnes ägare till han ! Som det ser ut nu så ska jag tävla :) 
Agnes och amber hoppar 130 cm
 
Fin tröja, vart har du köpt den? :D
 
Svar: jag fick den i julklapp så vet tyvärr inte..

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.