Dagen börja inte jätte bra

2013-07-22 ♥ 17:07:57

Imorse skulle jag och pappa ta en springtur runt ön ! Gick jätte bra i början tills jag fick astmaanfall, så fick ta det lugnt en stund och hitta rätt andning ! Sedan sprang vi vidare, så kom vi till en liten väg med massa småsten, så pappa hann inte ens säga -emma ta det lugnt här innan jag låg på marken.. Skrapa upp händer och båda knäna, men bet ihop och sprang vidare hem där en jätte snäll tjej hjälpe mig och mamma med såret, så hela dagen idag har jag haltat, det gör grymt ont, nu låter det som jag brutit benet men riktigt så illa är det inte ;) kommer få riktiga sommarknän iallafall.. haha ! Men resten av dagen va super vi låg bara och sola & bada !
Nu ska jag gå upp och duscha så bloggar sen


Kommentarer
Postat av: Evelina

Ajjjj, krya Emma!<3

2013-07-22 ♥ 19:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.