Haft grymma dagar

2013-07-16 ♥ 11:54:24
Hej !  Haft det så bra dom här dagarna, Igår så va jag ju med Ellen och Nicole vi gick runt lite och kolla gothia, sedan tog vi tåget hem till Ellen så packa Ellen så åkte vi till Nicole och sov där, vi grilla och åt potatisgratäng ! 
Somna riktigt sent så är faktiskt rätt trött idag, men vi har haft det jätte bra så det är värt !  Inte sovit i min egen säng på 10 dagar så vill verkligen det inatt så idag blir det en riktigt hemma dag,En grej jag ska göra är att gå ut och röra på mig inte tränat på länge och ätit massa gott. Sedan funderar jag på att göra mat ikväll till min familj, om dom litar på mig, men vi får se ! Bloggar sedan iallafall
vi blåste bort på heden
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.