7 saker om mig

2013-06-05 ♥ 12:51:00
jag hatar att vara sen till saker, försöker alltid vara i tid till allt !!
 
jag har svårt att förlåta personer som sårat mig ordentligt
 
jag älskar att sola, kan sola hela dagar utan att ens gå in
 
Jag skrattar alltid när jag är nervös, är inte den tjejen som sitter helt tyst utan skrattar och försöker få mig själv att tänka på annat, haha
 
jag är inte allergisk mot något
 
jag gillar inte ostbågar och chips
 
jag lyckas alltid skämma ut mig.. Hänt mig två gånger nu att jag glömmer sätta i headset i mobilen och sätter på jätte hög musik och undrar varför det inte låter något i hörlurarna så inser jag att det inte sitter i så alla runt omkring mig hör musiken.. det är faktiskt lite pinsamt..
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.