besviken tjej och galen ponny

2013-06-13 ♥ 17:16:11
Ridningen gick inte alls som jag tänkt.. Amber har stått inne hela dagen och vila igår så jag visste han skulle vara pigg men inte såhär pigg..
Först fixa jag allt vilket gick fort sedan skulle jag gå och rida, Han va redan på tå ibörjan av ridpasset blev rädd för små saker, sedan börja jag ställa krav på han och då börja han ställa sig flera gånger och då blev jag sur och sa till han att gå fram och då slänger han sig fram och drar iväg allt vad han kan, fick tillslut stopp iallafall efter det bestämde jag mig för att hoppa av och gå upp till stallet. Va besviken på mig själv att jag inte fortsatte rida men han va helt galen och jag hade ingen kontroll, jaja vi alla har motgångar. 
 
Nu ska jag fixa mig inför ikväll 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.