Massa roligt har hänt dom här dagarna - bilder

2013-06-29 ♥ 15:01:12
Igår så va jag ju först i kungälv med Alice och Ida vi hade det jätte mysigt, fick med mig lite saker som kommer upp bild på ! Sedan så åkte jag hem så kom Figge så åkte vi till stallet där jag,Alice,Cicci och Ebba skulle hoppa ! Det gick jätte bra, Amber va skit pigg så blev lite konstigt ibland men annars är jag jätte nöjd !! Sedan så fick Figge också hoppa upp, han skritta några varv och trava ett steg haha, kan ju säga att vi som kolla på han fick ett rejält skratt har en film om ni vill se ? Sedan åkte jag hem till Figge och sov där
 
 
 
Imorse så åkte jag och Alice till stallet vi hade tänkt att rida ut men eftersom det regna så mycket bestämde vi oss för att gå till ridhuset och rida barbacka ! Så vi linda hästarna och gjorde dom lite fina ! Ibörjan va Amber skit stel, sedan bytte jag och Alice för Alice skulle hjälpa mig med Amber och hon red han sååå bra, sedan hoppa jag upp igen och red och då va han jätte bra, så nu har jag lärt mig hur jag ska få han i form. Jag fick även testa att rida Rocky och det va jätte skoj Amber och Rocky är helt olika hästar men det är alltid roligt ! 
Men nu ska jag duscha
 
Så otroligt glad att jag får chansen att rida den här ponnyn ! Han betyder så otroligt mycket..
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill se film:)

2013-06-29 ♥ 16:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.