svar på tre frågor

2013-06-20 ♥ 15:56:43
kan du typ skicka någon länk på dom svart vita byxorna? altså om du kan // grym blogg
Svar: Dom är tyvärr slut på hemsidan.. men här finns dom i andra färger http://www.hm.com/se/product/00357?article=00357-E#article=00357-G 
 
 
var är klänningen ifrån?
 
Svar: Det är en klänning som är köpt i smögen, sedan så har jag en "blus" över som kommer ifrån tessie 
 
Vart kommer klänningen ifrån? :o Tacksam för svar! :)
 
Svar: Den kommer ifrån Zara :) 
 
Image 5 of STRAPPY DRESS WITH FRILL from Zara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.