Hoppningen idag

2013-03-09 ♥ 15:43:47
Idag va det ju hoppning. Börja med att rida utan stigbyglar jobba med små små hinder, va hur jobbigt som helst måste verkligen träna på det !!! Är inte helt nöjd idag över hoppningen.. Men gäller att inte ge upp, går bättre nästa gång hoppas jag, som vanligt filma mamma så kanske kommer film.
 
Nästa vecka ska jag iväg på två dagars kurs förl Gunilla fredriksson ska bli jätte skoj, sedan den 21 är det pay and jump på Troya, skulle också vara med på påskhoppning på KRS den 29 men vi hoppar över den..  14 April drar första omgången i bohuscupen igång. Är hur taggad som helst
Hoppas det var okej att jag tog bilden Alice.. (http://classicalpony.blogg.se/)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej!
Ska du på Bohus cupen i hoppning eller dressyr? SNÄLLA SVARA!

2013-03-10 ♥ 10:12:38
Postat av: Alice

Haha jadå självklart!! :)

2013-03-11 ♥ 17:16:18
URL: http://classicalpony.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.