säg att det är en mardröm..

2013-03-20 ♥ 22:00:16
Va i stallet förut mamma va även med idag, Va jätte många som red samtidigt och en träna så va lite kaos först sedan gick alla ut så va bara jag där och då blev Amber riktigt fin i galoppen !!
En sak som hände idag som jag önska va en mardröm var att mina underbara stövlar gick sönder idag och imorgon så ska jag antagligen till troya och vara med på en pay and jump (!!) Så har lite panik så får se vad jag ska göra..

Men är super trött nu så ska sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.