svar på tal

2013-03-08 ♥ 14:40:00
Vart är det någonstans? :)
Svar: Vi har varit på en "gård" som heter fjällnäsgårde (http://www.fjallnasgarden.se/om/boende/) det var jätte fint där.  Men där vi åkt skidor och sånt heter Tänndalen som låg 5 min ifrån.
 
Vad hette hon som hade pärla och vart bor hon? Hur fick du kontakt med henne & vet du om hon har en ny medryttare än? :D
Svar: Hon som ägde Pärla heter Amanda, jag tänker inte berätta vart hon bor.. Amanda och Pärla flytta till stallet där jag hade Vanity så då börja jag rida Pärla istället. Pärla är såld till sin gamla ägare tyvärr..
 
Va heter appen?? Du är världens finaste Emma! Grym blogg!❤❤
Svar: Vet inte exakt vad den heter med om man söker på helium är det den första som kommer upp ! tack så jätte jätte mycket !! 
 
Hon med blått, heter hon Frida?
 
Svar: ja hon heter Frida :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.