Vart är det jag ska?

2013-03-01 ♥ 14:40:00
Imorgon klockan 6 på morgonen så ska jag åka till fjällen tillsammans med konfan, dock är det inte min grupp utan kungälv men vi sammarbetar mycket med dom så då fick man åka med !! Ska bli hur skoj som helst, det tråkiga är att vi bara ska sitta på en buss i 10 timmar..  Men ska ta med mig min kamera så massa bilder kommer det bli !! 
Vi ska åka imorgon och kommer hem torsdag natt så inte riktigt borta en hel vecka men nästan. 
Så nu vet ni vad jag ska göra !!
 
 
Tror det är här vi ska bo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.