Hoppträningen - en film från avramlingen och en till film

2013-05-16 ♥ 19:36:15
Idag skulle jag ju hoppa för Agnes. Både Ebba och Cicci va också med att hoppa ! Gick jätte bra ibörjan, hade bra tempo på han och fick kontroll, Finns saker såklart som MÅSTE bli bättre men det kommer, Vi hoppa i paddocken och det var riktigt varmt för både mig och Amber.. En av det sista grejerna jag skulle hoppa va en linje som man va tvungen att komma rakt på och det gjorde inte jag så Amber stanna och jag åkte av haha, slog i armbågen och rumpan i hindret men det gick bra !! 
Är ändå helt okej nöjd idag, Måste tacka Agnes så sjukt mycket för allt idag hon hittar verkligen alla små saker jag ska tänka på och så blir det bättre !! Så tack Agnes
Ebba ramla också av så därför ska vi ha tårtkalas på lördag kväll i stallet haha
 
När vi va klara med hoppningen fick Amber en dusch sedan så fick han ut och torka i solen, världens finaste ponny!!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur lägger du in en video från videofyme??

2013-05-16 ♥ 19:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.