Sjuk

2013-05-07 ♥ 12:00:45
Har sovit jätte dåligt inatt, vaknat upp och varit hur varm som helst och sånt.. Så imorse när jag vakna hade jag så otroligt ont i min hals och huvudet sedan hade jag feber också, så blev ingen skola för mig idag, så idag ska jag bara sova massor så jag kan bli frisk till imorgon, för har jätte mycket just nu i skolan så känner jag inte kan missa något.
Men får se hur mycket jag orkar blogga, hoppas ni har en bra dag ialllafall, passa på att vara ute i det fina vädret också !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.