svar på tal

2013-05-13 ♥ 15:53:17
vart har du köpt tröja och bandeun (stav)som är på bilden? Det var en riktigt snygg outfit :)
Svar: båda kommer ifrån ginatricot
hur kan du vara så brun året runt? Solar du solarium eller använder du bus?
Svar: jag får tacka min mamma och pappa för har rätt bra pigment, min färg brukar inte försvinna helt efter sommaren, men har solat solarium någon gång !
 
jag har en blogg på Bloggplatsen.se,men vill byta till blogg.se 
Jag vill gärna veta hur man ändrar header på blogg.se ,det kanske du kan skriva om?
Svar: Kan försöka fixa ett inlägg om det, lite svårt bara att förklara allt men kan alltid försöka :)
 
Vad gick du på för konfa? Jag trodde det var sommarkonfa men du har ju redan konfirmerats!
 
Svar: Jag konfimera mig på munkegärde, där vi va varje onsdag från 17-19, Vi börja i höstas och sluta den 4 maj, så det var ingen sommarkonfa

kan du inte skriva ett inlägg om det? 
 
Svar: Varför många elever strejkar på munkegärde är för att kommunen bestämt att vi ska dra ner till 3 klasser istället för 4 för vi inte har en bra ekonomi. Vilket många blir arga över speciellt vi 8:or för det är vårat sista år tillsammans och det händer otroligt mycket i 9:an, t.ex att slutbetyget ska sättas... Så idag bestämde sig många 7:or och 8:or att inte gå på lektioner, (vilket många har olika åsikter om) lärarna tycker ju inte det här är en bra idé heller då några lärare kommer få sluta.. Så idag gick många ner till komunhuset där ett fåtal fick prata med någon, vet inte riktigt vad som hände mer där.
Vet inte så mycket om det för vill inte lägga i mig för mycket men nu vet ni lite iallafall..
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

var du med på strejken eller var du på lektioner?

2013-05-13 ♥ 16:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.