Plus & Minus med hösten

2013-09-03 ♥ 16:22:00
+ Det blir mycket mysigare att sätta på en film och tända massa ljus
+ Det finns så mycket finare kläder nu på hösten.. stora halsdukar och varma vantar
+ Man börjar komma in i rutiner efter sommaren
+ Det finns ju inget mysigare än att vara ute och gå när det är lite kallt men solen lyser starkt mellan trädern..
 
 
- Det kan regna och blåsa och man ska t.ex. gå till skolan..
- Att älgjakten är då, så alla älgar kommer ner till husen (värsta som finns)
- Det blir mörkt fortare på kvällen, det kan båda va mysigt och jobbigt
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.