Två helt perfekta dagar.

2014-04-15 ♥ 17:59:00
Måndag
Vaknade först upp i min älsklings famn, sedan åkte jag till stallet jobbade med bommar att kunna korta och länga hans steg, sedan åkte och tränade snabbt och sedan åkte jag hem och fixade mig så träffade jag lite kompisar, vi pratade och åkte till maxi och köpte massa gott som vi åt, så kollade vi på en riktigt bra film den va sjukt spännde the call hette den så ett tips !
Sedan sov Figge hos mig, va en helt perfekt måndag !!
 
 
 
 
Tisdag 
Morgonen började exakt samma som måndagen, vaknade upp med figge och åkte direkt till stallet, sedan vid 1 så träffade jag Alice så köpte vi sallad och jordgubbar och åkte till fästningen där vi tog en promenad och sedan hade en liten picknik, va helt perfekt väder så var super mysigt, att bara sitta och prata i solen, kunde inte bli så mycket bättre !!
Sedan tog vi en sväng hem till Figge och pratade med han, Nu skall jag ladda om för att köra två pass på sportlife
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.