Vanliga rutiner igen..

2014-04-22 ♥ 17:42:00
Hej ! Gud va längesedan jag logga in här på bloggen men inte haft någon tid/ork alls..
Nu har iallafall skolan börjat igen och då kommer man in mer i rutiner ! Det är svårt att hinna med allt eftersom jag är i stallet nästan varje dag är det så svårt att hinna sätta sig och skriva, hoppas ni kan förlåta mig !
 
Mitt lov har iallafall varit hur bra som helst, igår så var vi iväg på en pay and jump och det gick sååå bra, han var extremt taggad men kändes väldigt bra så nollade båda rundorna. 
Kom nyss hem från stallet efter en promenad med Amber och Ebba så skall snart iväg till sportlife och träna
tack pappa & mamma för ni ställer upp så mycket för mig och Amber ! Och tack Agnes som va med och hjälpte till igår, ni är guldvärda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.