DET HÄR ÄR INTE OKEJ

2014-08-12 ♥ 15:35:11
Under en längre tid är det någon person som har tagit mina bilder och säger det är den! 
Jag har skrivit till den här personen 100 gånger och sagt hon skall ta bort det men det händer inget och nu har den gjort så jag inte kan skriva något till den. 
Hon/han har även haft en ask och skrivit riktigt äckliga saker som inte är okej ! 

Jag vet att DU som håller på med det här läser min blogg eftersom du tar bilder härifrån så nu får du en sista chans att ta bort allting innan polisen tar tag i det. Tack !




Kommentarer
Postat av: Sara

Oj vad sjukt ändå! Klart att det inte är okej och att det ska bort, men du får ju ta det lite som en komplimang att personen tycker du ser bra ut och väljer dina bilder.

Men hoppas du blir kvitt bluffaren.

Kram

2014-08-13 ♥ 11:15:01
URL: http://thatgirldailyyy.blogg.se
Postat av: Ellen

Idioter det finns😒

2014-08-13 ♥ 17:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.