Godmorgon

2014-08-06 ♥ 07:43:42
Godmorgon, hur mår ni ? Själv är mår jag jättebra, lite trött bara.. 
Dagen igår sprang iväg var igång från 05:10-10:00 somna som en sten såfort jag la mig i sängen. 
Jobbet rulla på jättebra igår, gör inte så mycket sedan var det ju hoppträning på kvällen och det gick jättebra, han var jättefin och Nina(tränaren) berömde oss jättemycket. 

Just nu sitter jag på jobbet, ser ut att bli fint väder vilket jag hoppas på så jag kan sitta ute :)) 
Hoppas ni får en grym dag så bloggar jag mer sedan 
En bild från bohuscupen för 2 årsedan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.