Om en vecka är sommarlovet slut..

2014-08-11 ♥ 13:30:04
Igår så gick jag upp tidigt för att åka till stallet, Matilda hängde även med ! Skrittade ut en tur så Amber fick sträcka på benen efter tävligen och så fick han några extra morötter för han hade varit så duktig. 
Sedan kom figge till mig så var mer han hela dagen så åkte han hem vid 10 på kvällen, eftersom jag skulle upp tidigt och jobba. 

07:00 började jag imorse så idag har jag gjort massa pappersarbete blev precis klar så skall hitta på något annat nu. 
Om en vecka börjar jag skolan, inte fattat det själv sommarlovet har bara sprungit iväg !!! 
Är lite nervös för en ny skola och en ny klass men skall bli jätteskoj ändå att börja om efter 3 år på munkegärde,
 lite nervös måste man nog vara.. 




Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad ska du gå på gymnasiet? :)

2014-08-11 ♥ 15:22:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.