FuckCancer

2014-02-25 ♥ 15:41:22
Cancer är en sjukdom jag tycker borde försvinna helt, den är så sjukt orättvis !!
Det finns ju otroligt många sätt att skicka in pengar till just olika cancerfonder, den här veckan har jag gjort två stycken saker.
Jag har köpt ett fuck cancer armband, det kan man köpa här - http://shop.ungcancer.se/armband-c-163-1.aspx 
 
 

Sedan är det ju en ny grej att man skall nominera varandra på t.ex. instagram att skicka iväg ett sms med HOPP till 72900 så går 50 kr (tror jag) till barncancerfonden. Så det har jag också gjort. 
 
Så nu skulle jag vilja nominera alla mina läsare att skicka iväg ett sms med HOPP till 72900. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.