Galna hästar

2014-02-09 ♥ 21:30:35
Hej ! Dagen har varit jättebra, Imorse så åkte vi som sagt på båtmässan och kolla runt ! Vi va hemma vid halv 3 och då åt jag sedan åkte jag upp till stallet, så fixa jag allt där sedan red jag ut med några tjejer ifrån stallet under våran lilla uteritt va nog alla hästarna någon gång uppe i luften dom tagga verkligen upp varandra !! Va jättemysigt att rida ute även fast dom va crazy. Direkt efter stallet åkte jag till sportlife en liten stund och sedan hem och åt jätte god middag pappa hade gjort !
Känns väldigt skönt att inte ha någon söndagsångest utan veta att vi har en veckas lov !! 
Absolut det finaste jag har

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.