Lyckad fredag

2014-02-01 ♥ 10:41:37
Godmorgon, hoppas ni sovit gott ! 
 
Igår hann jag inte blogga någonting... Direkt efter skolan åkte jag till Alice, vi prata massor eftesom hon åker till Thailand på tisdag (sån lyx, vill också) Sedan åkte jag hem. Sedan på kvällen träffa jag lite kompisar mådde inte alls bra ibörjan, tror tyvärr jag börjar bli sjuk men det släppte som tur var så kvällen blev jätte lyckad !!
Va hemma sent så då somna jag nästan direkt, vakna precis så skall gå och göra lite frukost nu. 
Idag är det inga speciella planer skall till stallet och sedan plugga massor vill även hinna åka till gymmet men får se om jag hinner det, ikväll skall familjen iallafall till en annan familj så blir en riktigt bra lördag även fast jag måste plugga ;) 
 
Mina bästa tjejer !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.