Min läxhjälp

2014-02-03 ♥ 15:13:00
Vi använder oss av ett företag som heter KUL academy. Det började med att dom fanns på gymnasiemässan och berätta om  att dom hade det här företaget och hjälpte till, Sedan prata min mamma med min kompis mamma som använde det här och dom var hur nöjda som helst så då kontakta vi dom. Jag har inte haft dom här sålänge hade en mer "privatperson" innan.  Men jag är än sålänge jättenöjd med dom här, Så det är verkligen något jag rekomenderar. Vet det finns mängder av företag som hjälper till med läxhjälp men jag är iallafall nöjd med KUL academy !
 
Jag har hjälp i matten och det här med läxhjälp har verkligen hjälpt mig så otroligt mycket,man kan ju få hjälp med vilket ämne man vill,  så vill du ha hjälp i något ämne tycker jag absolut det är värt 
 
Här är deras hemsida: http://kulacademy.se/
 
KUL Academy
 

Kommentarer
Postat av: matilda

Tack för inlägget! :D Dags att ta tag i det här nu! :)

2014-02-03 ♥ 15:51:54
Postat av: anonym

har du och figge gjort slut? för du har inte nämnt honom här på bloggen på jätte länge?

2014-02-03 ♥ 17:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.