Morgonpromenad

2014-02-12 ♥ 10:34:25
Godmorgon, Hoppas ni sovit bra ! Nu på morgonen har jag faktiskt varit ute på min första promenad under det här året, Va så otroligt skönt kändes verkligen som det var vår ute, fåglarna kvittra och solen titta fram bakom träden och himmlen var helt blå (riktiga vårkänslor), Så har ni inte några speciella planer idag så skulle jag tipsa om att ta en långpromenad själv, med pojkvännen/flickvännen, familjen eller någon kompis och bara prata !! När jag kom hem åt jag lite frukost och tog en dusch och nu skall jag börja städa min garderob. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.