riktigt bra dag

2014-02-15 ♥ 16:11:23
Min dag har varit jättebra än !! Mamma kom och sjöng för mig imorse med frukost på sängen eftersom Filip och pappa va på match. Sedan kom Matilda så åkte vi två upp till stallet hon skulle få rida Amber lite idag eftersom jag inte ville han skulle vila och det gick jättebra för dom, båda va super duktiga !! Sen hjälpa Matilda mig med stallet eftersom jag knappt får göra något med ryggen, har verkligen världens bästa kompis tack för all hjälp !!
 
När jag kom hem åt familjen lite lunch och sedan tvätta jag faktiskt min bil skämdes att den var så smutsig.. Nu ikväll skall vi ut och äta med familjen sedan vet jag inte om det händer något mer hade varit roligt men får se..
Har fått jättefina presenter som kommer upp senare 
 

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej! har läst din blogg i ca 2 år och jag tycker verkligen den är så bra! men eftersom att jag läser den varje dag så har jag märkt att du inte skrivit om Figge den senaste tiden. Jag förstår att vi läsare inte har något med er relation att göra och att det är ditt privatliv och förstår om du inte vill ta upp vad som hänt och det respekterar jag. Men är ni inte tillsammans längre? för jag tyckte verkligen nu var hur fina som helst ihop! hoppas det är bra med dig vilket som! Kram

2014-02-15 ♥ 16:17:00
Postat av: Anna

Grattis Emma, vilket gymnasie och vilken linje blev det tillslut! Kramis :)

2014-02-15 ♥ 20:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.