Riktigt stall eftermiddag

2014-02-27 ♥ 17:38:20
Hej ! Dagen har varit jättebra idag, skolan gick fort och direkt efter skolan åkte jag till stallet och där har jag varit hela eftermiddag. Red ute i paddocken med lite bommar, Jobbade nästan bara i trav och skritt och extra mycket med attt få han att flytta sig för skänkeln och lyssna på mig, Amber va galet fin så blev ett super ridpass idag! 
Sen fixa jag lite extra saker i stallet som behövs eftersom helgen är full med massa planer så kommer jag inte hinna det då.. 
Nu skall jag snart äta sen skall jag och mamma ut på en promenad i det fina vädret, älskar att höra fåglarna kvittra och det faktiskt börjar bli varmt ! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.