Så besviken..

2014-02-22 ♥ 14:02:23
Gick upp tidigt imorse så åkte jag till gymmet där jag gick en stund, får ju bara göra det med ryggen..
Sen så åkte jag upp till stallet där jag skulle rida för första gången efter jag ramlat av, så gick ner i ridhuset och börja med att skritta och det kändes bra men sen när jag skulle börja trava, då trodde jag hela ryggen skulle gå av det gjorde så sjukt ont..så fick ge upp efter försökt några gången,  då kom tårarna blir så besviken på mig själv att Amber inte rids ordentligt när det bara är pågrund utav mig..Skall iallafall göra ett nytt försök imorgon och ta tabletterna innan jag åker upp till stallet så hoppas jag det går bra !
Men mamma fick komma upp och göra stallet iallafall,världens bästa mamma !! 
 
Nu skall jag iallafal börja fixa här hemma för ikväll kommer lite tjejkompisar hit kommer bli såå skoj !!
Han är det absolut finaste jag har..

Kommentarer
Postat av: Anonym

När du rider, använder du alltid väst då?

2014-02-24 ♥ 19:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.