Samma sak varje dag

2014-02-19 ♥ 18:43:14
Hej ! Glömde helt bort bloggen igår.. Gick upp kvar över 6 och åkte till sportlife där jag gick en stund sedan åkte jag hem och fixa mig och sen viddare till skolan, dagen gick bra hade matteprov och lite sånt ! Sen så åkte jag till stallet och på kvällen plugga jag, så hann inte riktigt med bloggen.. 
Idag så har jag varit i skolan, stallet och gått en stund, nu måste jag plugga för vi har ett spanskaprov på fredag. Känns som mina dagar ser likadana ut varje dag haha, men skall försöka plugga om något annat och inte vad jag gör hela tiden ;) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.