Sjukhuset hela kvällen igår..

2014-02-13 ♥ 09:59:44
Hej bloggen ! Igår vid 1 åkte jag till farmor och farfar och åt lunch va där till 4 då jag åkte direkt till stallet. Fixa allt där och sedan klockan halv 7 skulle jag vara med på hoppträningen, skulle vara med hela men bara hoppa lågt.
 
Gick bra hela träningen han va lite för pigg ibörjan men lärde mig sen hur jag skulle få tillbaka han, så skulle vi hoppa en bana en sista gång hela banan gick super så kom jag till sista hindret som också gick bra men efter hindret skulle jag svänga åt ena hållet men Amber svängde åt andra (var mitt fel) så jag flög rätt in i väggen med ryggen,så tappa luften rejält först, sedan hade jag verkligen en hemsk smärta i hela ryggen, så fick åka in till akuten direkt. Först trodde läkarna att jag brutit ett revben men efter röntgen kunde man se att det inte var något mer än kanske en faktur på ett revben, så kommer äta tableter i några veckor och har ridförbud i några dagar...Vilket är det värsta för vet inte vad jag skall göra då jag villa att Amber inte skall vila... Om inte han är skadad skall jag bli skadad, så typiskt..
Var hemma vid 10 igår från sjukhuset och då gick jag och la mig direkt sen har natten varit väldigt lång.. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas det blir bättre!! Red du med säkerhetsväst? Kram :)

2014-02-13 ♥ 19:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.