Söndag

2014-02-16 ♥ 21:18:58
 
Hej ! Dagen har gått jättefort, Imorse kom som sagt min lärare så plugga vi sen så åkte jag till stallet där jag, Alice, Ebba, Frida och Cicci åt tårta, jag hade med det eftersom jag både ramlat av och fyllt år ! 
Sen kom mamma så fixa vi stallet eller aa hon gjorde det mesta eftersom jag knappt kan göra något,tack bästa mammi..Sen gick vi ner till ridhuset så gick och sprang mamma med han. Saknar ridningen otroligt mycket helst att veta att Amber är fullt frisk och att det bara är jag som är skadad.. Men hoppas kunna vara uppe på hästryggen under veckan.
Nu i eftermiddag har jag bara pluggat och tagit det lugnt, är helt slut så vill inte ens tänka på att det tyvärr är skola imorgon.
 
Juste som ni ser har snälla Frida fixat en ny header till mig behövde det då jag haft min jättelänge, tack så mycket !!
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Har du och Figge gjort slut??

2014-02-17 ♥ 07:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.