Varit en super helg

2014-02-24 ♥ 14:01:57
Den här helgen har varit jättebra därför har jag helt glömt bort bloggen.. 
I lördagskväll hade jag som sagt en tjejkväll och det blev så bra, vi satt och prata och åt. Har lite bilder som kommer upp ! Dom åkte hem sent och då gick jag och la mig direkt.
 
 
I söndags så gick jag upp 8 för att åka till stallet för Frida i mitt stall skulle rida Amber, vilket var hur snällt som helst !! Dom var jättefina tillsammans faktiskt.
Sen så var det stallmöte i stallet så var hemma vid 2 tiden, och då åkte jag och Cajsa till sportlife och sen så var jag bara hemma och fixa några saker !
 
Jag har haft en super helg och skulle gärna vilja ha 2 dagar till ;) Hoppas ni också haft det
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.