Redan söndag !?

2014-01-19 ♥ 10:32:24
Godmorgon. Igår var det fullt upp hela eftermiddagen. Va i stallet och sedan på kvällen var jag på kalas för min kusin. Men det var ändå den bästa dagen i mitt liv igår, skall skriva ett inlägg om det, är så glad så det pirrar i hela min mage haha ! 
 
Idag så skall jag upp till stallet, skall köra en riktigt stalldag fixa grejer jag inte hinner på vardagarna och bara ta det lugnt, funderar på att ta med Kameran, vi får se.. 
Men nu måste jag byta om till stallkläder och sedan åka.
summer | Tumblr
                                           Det skulle inte sitta helt fel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.