riktigt mysig torsdag

2014-01-30 ♥ 20:02:03
Hej ! Skolan va helt okej idag, efter skolan körde min snälla mormor upp mig till stallet så skrittades Amber bara idag, Vid 5 åkte jag och Agnes till sportlife fick bli ett magpass idag vilket kändes jätteskönt nu efter..  Va hemma vid 7 så nu har jag ätit middag och tagit en lång dusch, så just nu sitter jag i mjukis kläder i mitt rum med massa tända ljus och lyssnar på lugn musik kan inte bli så mycket mysigare, Saknat såna här kvällar så skall verkligen ta vara på den.
Imorgon är det äntligen fredag och då är dagen full med roliga grejer så hoppas det blir en riktigt bra fredag,men nu skall jag sätta på ett avsnitt av gossip girl 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.