Svar på tal

2014-01-21 ♥ 15:21:00
åh vad fint hår du har på bilden, vad har du för locktång? :) 
Det var inte mitt hår utan någon på weheartit, så kan tyvärr inte svara på den frågan :) 
-
Varför köpte du träningshandskar? Vad är det bra för? Är det till någon nytta? Kör du mycket skivstång?
För jag får blåsor på min händer när jag t.ex är på bodypumppass och man använder bara skivstång nästan då.
 
Kan du visa bättre bild påHD tröjan? Vilken butik var det? 
Grym blogg!
 
Ja absolut gör det nästa gång ja har på mig den ! Det var på design only
 
Kan du göra ett inlägg om vad du använder för smink, hudvård, hårvård o bra tips osv :D
 
Ja det kan jag fixa ! :)
 
Åh så himla fina är ni, vad innebär att du har han på foder. Har du typ allt ansvar över han.. Kram!! :-)
 
Han är som min egen kan man säga bara att jag inte står som ägare på papper. Så ja har det mesta ansvaret över han :) kram
 
Hur gammal är amber och vilken ras? sjukt söt ponny :D
 
Han är 17 år men fyller 18 (dock kan man tro han är 3 år ibland ;) ) Han Welsh :) visst är han han fin!
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.