En för perfekt helg och nu väntas det två studidagar

2014-03-03 ♥ 15:50:31
Hej ! Kan ju börja hela inlägget med att jag haft den bästa helgen på året, Va ju göteborgs horse show som jag varit med min bästavän både lördag och söndag, vi har varit nere i stallen och kollat på framridningen, kollat på hoppningen och alla showerna, varit super roligt och längtar ihjäl mig till nästa år ! Det här året blev det även lite shoppingen som kommer upp mest till Amber men det är han värd ;) Vill tacka min bästa pappa för han fixar att vi får det så otroligt bra på Göteborgs horse show varje år !!
Igår så va jag hemma vid 6 och då åkte jag upp till stallet och tog en promenad med Amber så han inte vila helt sen hade snälla Ebba fixat stallet för mig !!
 
Idag och imorgon har vi studiedagar så idag har jag varit i stallet nästan hela dagen, myst massa med Amber och ridit,efter horse show blir man så galet taggad till ridningen !
 Kom iallafall hem för en stund sedan och nu skall jag bara byta om och åka till sportlife. 
Ikväll skall några tjejer hem till Kajsa så skall vi äta gott och ha en tjejkväll super mysigt !!
Bild från igår
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.