En liten lista

2014-03-21 ♥ 13:25:00

Dagens humör: Glad eftersom det är fredag !!

Dagens mående: 

Världens träningsverk 

Dagens borde: 

börja planera bättre så jag slipper stressa sönder haha..

Dagens frisyr: En toffs

Dagens smink: Lite mascara och ögonbrynspenna.

Dagens klädsel: Ett par jeans,skjorta och en tröja över. 

Dagens planer: Skolan, träna, stallet och ikväll skall jag på bio med lite kompisar

Dagens materiella vill ha: Massor just nu tyvär..

Dagens fundering: hmm..

Dagens beroende: 

Min mobil.

Dagens tråkigaste: skolan

Dagens längtan: tills jag åker utomlands.



                                                            Dagens låt: Waves- mr.probz
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.