Bästa helgen på sjukt länge

2014-05-18 ♥ 21:37:34
Hej ! Den här helgen har varit helt grym. I fredags var jag, Cicci och Agnes i stallet i 6 timmar och fixade för att jag och cicci skulle tävla på lördagen, så vi red, duschade hästarna och packade allt. 
Sen somna jag tidigt och hela lördagen var jag på tävling, var kvalen för Sveland cup, tänkte göra ett enskild inlägg om hur det gick, mycket känslor och tårar var det.. Men var bara att glömma det och tagga till inför nästa tävling !
Sen på kvällen så åkte jag hem till Figge där han och hans kusin var och senare så kom det lite folk dit så hade vi en super kväll !! 
Idag så har jag varit i stallet och skrittat Amber och pussat på han tusen gånger, sedan så åkte jag hem och åt middag och nu ikväll tog jag och Kajsa en promenad och prata om allt mellan himmel och jord. 
 
Jag har haft en helt underbar helg, hoppas ni också haft det ! 

Min bästa hästskötare hjälpte till att duscha Amber ;) 
 
Några från i lördagskväll
Familjens egna grillmästare vid sin nya grill, ni kan ju gissa vad vi ätit hela helgen ;) 
En standard fotbild från promenaden idag

Kommentarer
Postat av: Matilda höjer

Trodde inte du hann med promenard.. ;))

2014-05-18 ♥ 22:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.