två måsten i smyckeskrinet

2014-05-15 ♥ 15:06:31
I smyckeskrinet så tycker jag två måsten är:

En riktigt snygg klocka, jag har två klockar jag byter mellan min marc by jacobs och en klocka från oxxo och skulle nog aldrig kunna gå en dag utan någon av dom.
Fashion
 
 
Sedan tycker jag ett tomas sabo armband, jag använder mitt varje dag ! Det passar till allting och det är roligt att kunna köpa berlocker som minnen. Jag fick mitt armband av Figge, sen så har jag tre berlocker ett hjärta med mitt och figges datum i, sen ett vanligt hjärta där det står love och sist två vingar som sitter ihop. 
Dålig bild på mitt armband..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.